Keresés ebben a blogban

2010. szeptember 13., hétfő

10. Yap!

  Megkaptam a sziklamászást. :)
  Euphory.
Elég kicsi volt a valószínűsége, hogy sikerül, mert szinte mindenki megjelölte első helyen (három lehetőséget kellett megnevezni, és a sorrend alapján döntötte el végül a felső vezetés, hogy ki mit kap meg, én még a kajakozás és a vitrolázás felé kacsintgattam, de igazából ezt szerettem volna megkaparintani... hát összejött).
 Ez most azt is jelenti, hogy az első hosszú hétvégénken háromnapos sziklamászó kirándulásra megyünk a Dolomitokba. Azt hiszem, valamikor októberben, de nem vagyok teljesen biztos benne.
  Iszonyatos az az információmennyiség, amit be kellene fogadnunk. Ma délután is volt egy tutorialunk, meg egy háromórás Assemblynk (az Assembly egy olyan esemény, amikor minden diák megjelenik az Auditoriumban meghallgatni az aktuális információkat, körülbelül mindent, ami a héten történni fog). Legközelebb oda is viszek jegyzetfüzetet, mert így csak nagyjából emlékszem a dolgokra...
  Pedig nagyon jó programok vannak, kifejezetten problematikus a választás. Múlt héten például, azon a szombaton, amikor Velencében voltam, lehetett volna menni Sistianaba komolyzenei koncertre, azt hiszem Schubertet, Mendelssohnt és Schumannt adtak elő valakik, este meg (amikor én még mindig Velencében voltam) Theisék valami brazil vagy latin jazzkoncertre akartak elmenni (aztán lekésték, de az más kérdés). Most szombaton kiállításra lehetne menni, aztán lesz valami egy hetes kirándulás-féleség Arezzoba, de oda csak olaszul perfektül beszélők mehetnek (tekintve, hogy az előadások, és minden egyéb program olaszul fog zajlani), és a másodévesek lesznek előnyben részesítve, tehát én kétszeresen is kiesek a szűrésen.

 Holnap indulnak a taster sessionok a kreatív elfoglaltságokra, én a színjátszósat, a filmklubot és a "ways of seeing" elnevezésűt fogom meglátogatni. Sajnos a többi szinte mind egy időben van. (Ez egyébként eléggé bosszantott. Se a philsophy caffet, sem a creativ writingot, sem a current affairst nem tudom megnézni... izé. Legszívesebben az összesre eljárnék egész évben)
  Egyébként most a "ways of seeing" tűnik a legígéretesebbnek, az a tanár (Henry) tartja, aki Velencébe is vitt minket, aki azon kívül, hogy egyszerűen hihetetlenül és mulatságosan "brit" (fehér öltöny, almazöld-fehér-rózsaszín csíkos ing, középen akkurátusan elválasztott haj, bajusz + az akcentusa), nagyszerűen magyaráz, úgyszólván mindenféléről, de leginkább művészettörténet-történelem vonalon mozog, tehát pont megfelelő.
 Így egy hét után lassan körvonalazódik a véleményem a többi tanárról is. Az angoltanáromat például már eldöntöttem, hogy nem szeretem, túlságosan emlékeztetnek a módszerei és a stílusa egy korábbi tanerőre, akit az egész osztályunk naagyon szeretett. Szóval óvatos vagyok.
  Mondjuk megnyugtatóan egy véleményen van a csoport, úgyhogy valójában jól szórakoztunk.
A törivel egyelőre várakozó állásponton vagyok, túl kevés anyagot vettünk eddig ahhoz, hogy véleményt alkossak, de nagyon meglepett, hogy ennyire látszik (úgy értem, az órán is tapasztalom), hogy mennyire más az egész tanítási rendszer. Ugyanez igaz az irodalomra, sőt, még bioszon is csak néztem.
  Tim pedig Tim. Én ki vagyok békülve vele, de a többiek már kevésbé... De egyelőre semmi egetverően rossz dolgot nem csinált, csak ismétlünk, és továbbra is nagyon rendes.

 Ja, és tegnap elég csúnyán elvágtam a lábam Portoban valami sziklán vagy kagylón. Most be van kötve.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése