Keresés ebben a blogban

2010. szeptember 1., szerda

3. Tesztek és tutorial

  "Nem tudok írni, sok a dolgom" - ezt diktálta Zsolti, aki így a nap végén felbukkant, hozott egy szelet pizzát, és úgy tesz, mintha nagyon jó és törődő másodéves lenne. (Ezt megint ő diktálta, egyébként nem merném kijelenteni, hogy nem az. Igazából elég jól csinálja.)
  Egyébként ma reggel volt az első tutorial meetingünk, ez egy ilyen kicsoportos találkozó a tutorunkkal, és azzal a néhány emberrel, akiknek szintén ugyanaz a tanár a kijelölt tutoruk. Azt hiszem, a tutor és a tutorgroup áll legközelebb az "osztályfőnök" és az "osztály" fogalmához, de mivel összesen vagyunk kilencen, sokkal barátságosabb és lazább az egész.
 A tutortársaim: Esther, Allison, Milos (ők másodévesek), Jean Claude, Lenny (a szobatársam), és még egy srác és egy lány, akiknek még nem tudtam megjegyezni a nevét.Volt egy közös reggeli, mindenki elmondta, mit csinált a nyáron, és ezzel nagyjából ki is merült a bemutatkozás.
  Később lehetett vásárolni UWC-s cuccokat, vettem egy pólót, de aztán kiderült, hogy lesz még bőven alkalmam vásárolgatni (talán hetente van ilyen?), inkább nem tartottam fel a sort (tényleg elég nagy sor volt), és sietni kellett az angol tesztre is.
 Várakozás közben az indonéz elsőévessel beszélgettem, Kristiennek (?) hívják, aztán végre tudtam pár szót váltani Kahoval, akit már kb mindenki ismert, mert nyáron elég aktív volt a facebookos oldalon... Viszont csak tegnap érkezett meg.
  A matek teszt elég egyszerű volt, még a humános dolgozatainkhoz képest is. Semmi logaritmus, gráf, kombinatorika vagy komolyabb geometria, egy másodfokú egyenlet volt a top. Mondjuk a többiek azt mondták nehéz volt... (Bár Kaho állítása szerint tíz perc után befejezte, csak nem mert kimenni a teremből...)

  Matek után találkoztam apáékkal, most mentek haza Velencéből, de sajnos rohannom kellett az angoltesztre.
Maga az angolteszt borzasztó volt. Teljesen más típusú kérdések voltak, mint amikhez én otthon szoktam, és az írásbelin pont azokra az apróságokra kérdeztek rá, amiket mindig összekeverek... Az interjún pedig egy brit tanárt kaptam, szóvel elég nagy fail volt... English B-re ajánlott (az a gyengébb csoport, ahol valóban még a nyelvet tanítják, én English A2-ra akartam emnni, ahol irodalmat tanulunk angolul), de aztán amikor látta az elszántságomat, azt mondta, végülis megírhatom a  tesztet A2-ra, és aztán majd meglátjuk... Hát nem tudom...
  Egy verset kellett elemezni, elég érdekes volt, ötletem is volt bőven, csak hát mindezt átültetni angolra... Nem tudom, mennyire lett érthető, sőt, erős a gyanúm, hogy teljesen kifacsartam az angol nyelvtant (mert még siettem is...). Viszont, a dolognak meg volt az az előnye, hogy azóta érezhetően jobban van az angolom, valószínűleg kellett neki az a másfél óra, amíg csak vele foglalkoztam.
  A tesztek után megint volt egy tutorial, ami miatt majdnem kihagytam a vacsit, itt körülbelül a suli menetrendjéről és a tantárgyakról volt szó, egyelőre csak nagy vonalakban.

  Ami nagyon jó még, hogy a menzának van egy elég nagy balkonja, ami közvetlenül a tengerre néz, oda szoktunk kimenni ebédelni. Valami hihetetlen róla a kilátás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése